Jag kände det på mig :(

Borde aldrig ha gått till jobbet idag. Kände mig lite smådålig när ja vaknade, men ordet "pengar" ekade i huvudet, så jag släpade mig iväg till jobbet. Jag fick stå i kassan igen å jävlar va klagomål jag fick av alla hela tiden, jag var för långsam (man ska klara en beställning på 60 sek, jag ligger på 100 sek) Jag gjorde ingenting å bla bla bla, men jag orkade verkligen inte, kände mig som en zombie, jag tog emot ordern, pengarna, gav maten, å sen började det om. Så när det var 45 min kvar så sa jag till shiftledaren att jag inte orkade mer, att jag kände mig jättedålig, och hon sa att jag såg ganska dålig ut också, så jag fick gå hem.

Nu har jag precis kommit hem. Det svider i halsen när jag sväljer, gör ont i hela kroppen, särskilt när jag hostar, jag känner mig allmänt yr, fan, skulle inte förvåna mig om jag åkt på svininfluensan! men jag ska ta tempen nu å se om jag har feber!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0