Lycklig :)

Hej hej,
Är fett stolt för det går grymt bra för mig på multimedian! :) På svenskan så var det eget arbete men vi gick iväg så Stephie kunde ta sin spruta, efter det så drog jag till t-centralen och lallade runt på Åhléns city, haha, lite pinsamt, men jag har faktiskt aldrig varit inne där förut :P Men det va kul, jag kollade runt massa, Challe jobbar ju där, så jag hälsade på henne och vi bestämde att vi skulle ta en fika när hon hade rast, så jag gick å köpte lite julklappar så länge, och sen tog vi en fika och satt å pratade, det var trevligt =) Efter det så åkte jag hem och såg att jag fått brev från plktverket, å dem hade bedömt att jag inte kan tjänstgöra i Försvarsmakten, OH NO! ;P sen satt jag och pratade lite med mamma sen gick jag in på Lottas rum där hon och Jacqueline var å jag frågade ut Jacqueline om hennes pojkvän som hon skaffat ;P Sen flummade vi lite ^^ Men nu ska jag plugga! Måste komma igång med mitt svenska-tal >.<

Haha juste, glömde ju att berätta en sak som hände igår! Vi var ju hos Rickards föräldrar å Rickard å Challe gav mig en sked med nån sås på, och det var nog det starkaste jag någonsin ätit! Det brände i munnen och på läpparna hur länge som helst, jag stog där å drack mjölk, och så fort jag inte drack sved det som fan! Grymt elakt av dem xP På flaskan stog det "No survivors" :P Men jag fick ge igen på Rickard sen, haha kanske gav honom lite väl mycket, men han var ju så elak xP
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej där gumman =)

Jag lyckades minnas vad din blogg hette och nu är jag här och tittar =)

Det var verkligen super kul att du kom förbi!, jag blev verkligen super glad!

Många kramar<3

Charlotte & Caroline = C&C power ;)

2009-11-24 @ 09:17:53
URL: http://charlottejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0