PEPP!!! :D

Guten Morgen :)
Klockan ringde kl 7 idag, en millisekund efter att jag vaknat så ringde mor min :P Hon sa att hon ska ta och ringa sjukhuset idag och fixa det där, så jag slipper det :) Nu har jag nyss käkat frukost, fil med pepparkaka och socker, kan det bli bättre? :)

Idag är det onsdag, en riktigt tråkig dag! Matte, Svenska, Lunch, Engelska och textkommunikation (som jag f.ö missat typ 3 lektioner av >.<) Men men, onsdag är ändå en bra dag, för nu börjar det gå mot slutet av veckan! Och imorgon är det Tiwilight + New Moon-kväll, jag är så grymt pepp!!! :D :D :D


Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra.. Men jag hitar väl på något, eller så åker jag bara hem å chillar ;) Ska iaf gå om ca 15 min, så jag ska göra mig iordning lite ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0