Ajabaja!

Råkade somna om idag :| Så jag sov 30 min för länge, vilket iofs var väldigt skönt, men som då betyder att jag får ta en senare buss.

Det är typ världens äckligaste väder ute och jag vill bara krypa ner i sängen och somna om och sova bort min förkylning, men det går inte! Måste till skolan idag då det är sista rörlig bild-lektionen innan vi ska redovisa och för att det är kör! Men imorn kanske.. om jag fortfarande är förkyld kan jag nog vara hemma då! Så här ser dagens schema ut iaf:

› Rörlig bild
› Matte
› Lunch + håltimme
› Kör

Sen ikväll runt 7-tiden så ska jag träffa Johan också :)
Men nu ska jag borsta tänderna och sen är det dags att gå hemifrån!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0