Där var den slut för i år..

Så, nu var årets födelsedag slut! :( Men jag hade en jättebra födelsedag :) Mamma, Viktor, Lotta och Dharma kom ju och sjöng och grattade mig imorse och jag fick frukosten serverad ^^



Sen fick jag massa grattis via sms, msn, facebook och i skolan. Pappa ringde när jag var i skolan och sjöng för mig, Erik sjöng för mig när han kom hem och gav mig 200 kr (han hade inte hunnit köpa något) + 1 trisslott som jag vann 25 kr på, så det var jättesnällt av honom :) Sen ringde mina kusiner på kvällen och sjöng för mig å grattade :)

Det är så mysigt att fylla år, alla är så snälla :) brorsorna kommer å kramar en å e jättesnälla och allt är så mysigt bara :D Det här gjorde pappa åt mig också :)



Men nu är det ett helt år, 365 dagar, 52 veckor kvar tills nästa gång då man får gå runt och vara härligt glad och alla är så snälla.. Men nästa födelsedag kommer vara grym, då fyller jag 18! PARTY!! fan va pepp jag är ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Elin S

Hoppas du bjuder mej på din 18 fest xP hahaha

2009-11-15 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0