Duktig jag är ^^

Hej =)
Har kommit hem nu, skönt! :) Fick faktiskt frågan om jag ville sluta klockan 9 istället för 10, men ne, jag har jobbat så lite nu så jag jobbade klart hela mitt passa faktiskt! ^^

Kom hem för ca 30 min, skönt att få sitta ner ^^ Jag är väldigt trött och jag ska verkligen försöka att lägga mig innan 12 idag!! Ska upp kl halv 7 imorn så...

Sitter f.ö och väntar spänt på en detaljerad beskrivning av någons dröm ;) Haha vi får se hur det slutar (A) ;) Ska bli kul å höra exakt vad som hände i drömmen ;D E ju inte alltid folk drömmer porriga drömmar där jag är huvudpersonen :O Eller åtminstone inte vad jag vet ;)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0