En dag hos mormor.

Mötte Karolina vid tunnelbanan sen gick vi till mormor. För en gångs skull, seriöst första gången i världshistorien, så var mormor klar i tid med allt! :O helt galet :D Så det var ganska lugnt för vår del =) Men folk började droppa in vid halv 4, å sen kom det folk typ hela tiden! så vi tog deras kappor och hängde upp, tog emot presenter, satte blommor i vaser/krukor och placerade ut någonstans i lägenheten, fyllde på kex, ost, kastanjer, smör osv :P

Det slutade typ aldrig komma folk, så det var lätt 60 pers där :P Men till slut så lugnade det sig lite och folk började säga hejdå, andra satt kvar och åt, drack vin, pratade och hade trevligt :) men kl 7 så var det bara 5 st kvar, och då "slutade" vi ju, Fredrik hade kommit upp också, så vi tog av oss förklädena och tog var sin tallrik mat, ett glas vin och ett glas tranbärssaft, gott gott ^^ Och de 5 som var kvar var jättetrevliga, så det var kul ^^ de var operafolk allesammans, å ena killen som var jätterolig körde värsta operasången på slutet, va nice ^^ han var riktigt duktig, å opera e himla fint faktiskt :)

Haha sen när alla gått så satt vi familjen kvar och snackade lite om folket som varit där, å jag frågade lite om en snubbe för jag tyckte jag kände igenom honom å mormor typ "Jaa, han heter blabla (kommer inte ihåg xP) och han är tillsammans med den där killen blabla" å jag typ "va, e han bög?" och Eric typ kollade på mig å sa "Carro, det var väldigt många bögar här ikväll" Hahaha, de va lite kul, för jag såg inte att någon var det :P Man brukar ju oftast märka det annars :P

Sen iaf så följde jag med Fredrik och Karoline hem till dem och fick se dera lägenhet, för jag har ju inte sett den innan! Så det var kul =) Sen åkte jag hem, och nu är jag här :) Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, men kommer nog på något sen! :D
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0