:)

Hellu =)
Åkte som sagt till historiska museet idag för att träffa mormor, Eric, Lotta, Hugo, Saga och Theo :) De hade ju redan varit där nån timme, så vi drog nästan på en gång, då åkte vi hem till mormor å Erics lägenhet där jag satte mig och lekte med Theo, vi lekte med lego ;D Och jaa.. jag fastnade väl där :P Precis när jag blivit klar med mitt legokonstverk så var det mat, lax med potatis och spenat och riven morot. Väldigt gott :) Sen var det barnprogram som ungarna tittade på, jag satt med dem ett tag men sen bestämde jag mig för att åka hem, jag är ju förkyld så jag kände att det var bäst. Så jag kramade ungarna hejdå och så satt jag mig på tunnelbanan hem ^^ Gick av i fruängen för att köpa lite onyttigt ;P Blev lösgodis och B&J's Coockie dough ;) Så nu sitter jag här hemma och latar mig, tänkte kolla på The mentalist nu, så vi hörs!
Puss å kram <3

Här kommer en bild på mitt konstverk ;)


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0