Födelsedagspresenter :)

Hellu ^^
Nu har alla precis åkt, så nu är det relativt lugnt här hemma =) Det här fick jag idag :)

Extern hårddisk från mamma o pappa ;)


Smyckesdocka från mamma :)


Riktigt god choklad fick jag från Fredrik och Karolina :)



Mormors första steg i att lära mig att dricka te: ge mig en kopp



Fick en barréklämma också av mormor :D :D


Sen fick jag 200 kr av mormor och 500 kr av farfar + 2 lotter. Men måste erkänna att jag är lite besviken på farfar, har alltid fått 1000 kr av honom, och jag hade räknat med det, för jag tänkte ju köpa min minilaptop den här månaden.. men aa.. han ska ju till Spanien i en månad nu med Ingrid, så då har han väl inte råd att slösa lika mycket på oss... :P Men men, that's life! Jag ska väl inte klaga eg. är ju jättenöjd med det jag fick :) Men nu tänkte jag nog plugga lite matte -.-'
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0