Godmorgon gott folk!

Hellu =)
Bion igår var jätterolig :D Det var ju bara massa småbarn där med sina föräldrar, men jag å Madde har nog roligast ;) Å jag var ju så jävla snygg i mina 3D-glasögon xD Kommer upp bild senare ;) Men innan bion så käkade vi iaf, gott gott :D Å efter bion så tog vi bussen till Fruängen å därifrån gick vi hem till mig. Lilla Madde hade ju på sig högklackat, så hon gick i strumpor hem till mig typ för hon inte orkade gå i skorna :P Hemma hos mig så tog jag med mig lite saker jag behövde och sen drog vi ner till macken (då hade föresten jag hennes skor med 1 dm klack!!) å köpte lite saker, å så snackade vi med killarna i kassan, de va roliga, de trodde inte att jag var nykter, de trodde at jag antingen var full eller hög xD Men folk brukar väl tro det om mig när jag är med Madde :P

Vi gick iaf hela vägen hem till Madde, och när vi kom hem till henne så hade jag grovt ont i fötterna! Men vi möttes iaf av en glad Myran :) Vi satte oss å kollade på lite tv å käkade daimglass som vi köpt och drack läsk, väldigt gott ;) Innan vi gick å la oss så gick vi ut med Myran också på en liten kvällspromenad :) Hahaha å Madde sa nog den bästa svengelska meningen ever "Visst was is"  vilket låter väldigt mkt som "Which was it" så det tog ett tag innan jag fattade xD

Nu har vi iaf precis vaknat. Det var så kul, för när jag vaknade så såg jag min sko ligga i Maddes säng xP Fick en liten skrattattack då xD Var lilla Myran som busat med oss ;) Men nu ska vi väl gå upp ur sängen och käka frukost typ :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0