Ingen sovmorgon imorgon inte!

Imorgon måste jag väl upp vid typ 12 -.-' Måste ju hinna göra mig iordning innan. Bussen går 13:50 iaf, då kommer jag fit 14:20, det blir lagom ^^

Kommer tydligen folk från TV, slottet, Operan, Dramaten, Operahögskolan, Musikaliska akademien o.s.v. och en del släkt, så jag kommer ha fullt upp hela dagen imorgon med att se söt ut, försöka komma ihåg folks namn och massa sånt :P Men men, det blir nog kul och det kommer säkert gå bra ^^ Sen efteråt får jag ju käka kastanjer också, det som är så gott :D :D har iaf letat fram det jag ska ha på mig imorgon och lagt fram det så jag hittar allt imorgon ;P

Nu funderar jag kanske på att gå ner till macken.. fast jag borde inte göra det, så vi får se ;P Men det skulle vara himla gott med lite godis nu... hmmm, får se om jag lyckas stå emot sötsuget ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0