@ landet

Hej alla glada!
Är fortfarande på landet, men syrran fick blogga, så då fick jag också det ;) Första dagen här då.. Vi gjorde inte så mycket, vi käkade lite, kollade på tv och sen sov vi. Igår så sov jag länge, sen när jag vaknat så bråkade jag lite med Lotta, för hon kunde inte hålla tyst om sina hål i öronen och jag blev galen på henne, så jag dampade ut på henne och skrek och sa att jag ska ta ut hennes örhängen när hon sover, då blev hon helt knäckt! Hon bad på sina bara knän typ att jag skulle förlåta henne och lova att jag inte skulle ta ut örhängena, men jag vägrade, var så jävla sur på henne :P Så till slut kom mamma upp och skällde ut mig, sen började hon ta upp att hon gjort så mkt hon bara kunnat för att vi ska få en bra barndom, och hon drog upp sin (som inte är så rolig..) så det slutade med att alla grät. Till slut så kramade alla om varandra och sa förlåt, sen tog vi en promenad och handlade =)

När vi kom hem igen så satte vi igång med att göra mat, vi gjorde chicken wraps, hur gott som helst! Efter det spelade vi Mahjong och käkade lakrits ;P Sen när vi var klara med det (mamma vann alla gånger :P) så var det typ dags att sova, men jag la mig i soffan och tittade på någon film som slutade typ halv 2, sen gick jag upp på rummet och spelade lite guitar hero på mitt DS, satt där i kanske en halvtimme, sen tyckte jag att jag kände något i håret, fick lite panik men tänkte att det är säkert inget sen kort efter det så ramlar det ner en långbensspindel rakt på skärmen!!! Jag trodde seriöst att jag skulle dö! hyperventilerade som en galning och hela jag satt och skakade hur länge som helst! Fyfan asså, dödsångest asså... efter det så kunde jag såklart inte somna i min säng, så jag gick och la mig i soffan. Var fortfarande livrädd när jag låg där, så jag skrek nästan till först när Dharma hoppade upp och sen när Zingo gjorde det.

Mamma väckte mig i morse (hon går alltid upp jättetidigt) och sa åt mig att lägga mig i hennes säng, så jag kröp ner där och somnade om. När jag vaknade så skulle alla dra skämt om spindlar. Känns ju jättebra att familjen tar min fobi för spindlar på allvar >.<

Aja, ska väl inte sitta här hela dagen. Ska klä på mig och packa så jag är klar med det, kommer säkert inte komma här ifrån än på ett tag, men ändå =P Måste bara våga mig upp till rummet...
Puss å kram <3
/C

Kommentarer
Postat av: Hilda

Tackar!:D

2009-10-30 @ 21:46:16
URL: http://retaliate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0