Lördag kväll

Hej bloggen ;D
Idag har jag mest slappat, mamma å pappa var borta och handlade, så jag låg i vardagsrummet och lyssnade på musik :D Sen när jag tröttnat på det så gick jag och la mig och läste lite =) När dem sen kom hem så gjorde jag och mamma mat, det blev skitgott :D Så vi har precis ätit nu. Viktor och Erik har två kompisar här, de är uppe och spelar, det är deras band typ, så Emmi är hos mig, vi snackar och hon sminkar sig och fixar sig för ikväll, de ska ju ut och fira Erik som fyller år imorgon ;P Fan, om ett år asså, då fyller jag 18, då ska jävlar! Fan vad jag längtar :D Men nu ska jag vara lite social =)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Hilda

Tackar!

2009-10-18 @ 00:04:17
URL: http://retaliate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0