Planering

Okej, här kommer min planering för lovet!

Lördag/Idag - Ingenting alls planerat, så typ chilla hela dagen ;D

Söndag - Till mormors kastanjer, jag och Karolina ska göra kastanjerna, ta emot alla gäster (ca 60 st!!) ta deras kappor och ta emot presenter, se till att det alltid finns allting (ost, vindruvor o.s.v.). Från 14:30- 19:00. Men får 100 kr/timmen, så det är nice ;)

Måndag - Zingo ska till veterinärn kl 11:20 för att vaccineras, chipmärkas och kastreras, sen får han vara där ett tag så hämtar jag honom senare. Jobbar 18:00-21:00 också.

Tisdag - Tror faktiskt inte att jag gör någonting då!

Onsdag - Fredag - Jag, Mamma, Pappa, Charlotte och Zingo åker till landet. Första gången Zingo åker bil en längre tid, så alltså är det också första gången han är på vårt landställe =)

LördagInget planerat vad jag vet :P

Söndag - Jobb 14:00 - 21:00.

Så nu har ni koll på vad jag ska göra under lovet också ;)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0