Ser verkligen fram emot att åka till landet -.-'

Usch, ingen bra dag ikväll. Lotta kom hem med hål i öronen, kuuuul. Jag ville ha det hur länge som helst men fick vänta tills jag var 13. Lotta fick det för att hon ville ha det, för min kusin som är 7 år fick det förra veckan för att hon tjatat om det varje dag i ett år typ. Ja, då är det klart att Charlotte ska ha det också. Samma sak med halloween, vi har aldrig firat det, mamma har alltid hatat det och sagt att det är en amerikansk tradition som vi inte firar, men Lotta, ja, klart hon ska få gå ut på bus eller godis som jag och mina brorsor alltid velat göra men aldrig har fått! Så kommer mamma och säger att det inte är så lätt att stå emot, nehe, men hur kan hon stå emot sina 4 första barn men inte sitt 5e? aa, då känner man sig ju rättvist behandlad, jippi.

Så nu sitter jag och är på gränsen till att gråta. Inte bara för det som jag skrev om nyss, utan för andra saker också. Men men, ska väl packa, vi åker om en timme. Fan va kul det ska bli, jippi! En pappa som är ständigt negativ, en mamma som är orättvis och en syrra som går och visar upp sina örhängen och är så himla stolt över dem hela tiden, och tycker att det är extra kul att visa mig bara för att jävlas. Ja, fan va kul jag kommer ha!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0