Skivstångspass!

Ååh, mamma har nu tvingat mig till att komma till henne på jobbet imorgon vid 3-tiden så ska vi gå på ett skivstångpass tillsammans... Usch, känner mig inte alls pepp för att börja lovet med att träna! Jag som tänkte typ sova bort halva dagen imorgon! >.< Blääää :P Men men, känns såklart säkert bra efteråt.. men som sagt, är inte pepp alls..



Men sa jag föresten att jag har lov nu?? Graflektionen är ju inställd imorn, å ofta jag tänke åka till skolan bara för en svenskalektion lixom :P så jag har lov nu, och det känns helt underbart :D

Gör typ nada nu, Zingo ligger i mitt knä, men jag funderar på att flytta på honom så jag kan lägga mig i sängen och sova lite.. jag är verkligen grymt trött.. men sover jag nu så kommer jag inte kunna somna ikväll och då alltså inte komma upp i tid imorgon.. ojoj, inte lätt asså! Ska väl äta något istället så jag piggnar till!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0