Asså han var så jäääävla SNYGG!

Hellu =)
Är hemma nu =) På tunnelbanan träffade jag på Sofie och Sofia (gammal klasskompis å parallelklasskompis) å dom va typ helt stupfulla, men de hade tydligen varit på nån fest där det var typ världens snyggaste dörrvakt, så meningen som min rubrik består av har jag hört MINST 100 ggr på resan hem :P Just dom orden och precis samma tonfall :P Liiite jobbigt kanske, men men xD

När jag kommit hem så såg jag att ingen varit ute med Dharma på evigheter, så jag tog henne på en kort promis å sen käkade jag lite varma majs med smör å salt + en kiwi, mums mums :D men nu är jag grovt trött och jag börjar jobba klockan 3 imorgon, så nu ska jag sova!
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Vart var du någonstans då? :O (a)

2009-09-05 @ 12:00:13
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0