Börjar bli dags..

Ska strax ta och krypa ner i min nybäddade säng och sova :) Blir nog ingen skola imorgon, jobbar hemma istället ;) Sen ska jag och Emmi göra mat har vi bestämmt ^^ Blir kyckling med pasta och pesto och sallad :) Mums mums ^^ å så ska Charlotte få det som matsäck på torsdag när hon ska ha skoljogg! Så det blir perfa ^^ Ska väl som sagt sova snart, ska bara låta min och "Mr.X" (kan vi väl kalla honom ;P) konversation ta slut, för vi båda ska väl lägga oss strax..
Puss å kram <3


Snigel 1 till snigel 2 - Är det inte snart dags att berätta för honom att han är adopterad..?

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Haha klockren bild :D Men jag vill veta vem Mr X är!!! :O



Svar: Hahhaha, jag och Thomas är bäst XD Hahah, kommer du ihåg på rockfesten när vi töntade oss och du bara stod och kollade snett och garvade åt oss ungefär :P lol!

2009-09-23 @ 10:52:05
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0