Då var friden över :(

Inatt kommer mamma och pappa hem. Fan, vi som haft det så bra här hemma :P Det har varit noll tjafs, jag har visserligen fått ta hand om allt, men jag har inte haft något emot det, har varit mysigt :) Emmi har varit här mycket och vi har lagat mat tillsammans å aa, det har varit trevligt helt enkelt :) men nu kommer hysteriska å stressiga mamma hem, och pappa som gör att man sitter som på nålar på kvällarna för att man är rädd att han ska komma hem och dampa för att man sitter uppe sent :P Men men.. det var kul så länge det varade :)

Imorn iaf så ska jag träffa Jenny :D Jag ska möta henne vid hennes skola, då ska vi gå å käka, sen vidare å möta nån snubbe så Jenny kan få köpa lite saker ;) och sen (eller om vi gör det innan, vi får se) så ska jag shoppa lite :D har bestämt att jag ska handla lite underkläder, om ni ville veta det lixom xP Å Jenny ska väl få pengar för typ 3-4 ciggpaket som jag snyltat av henne xD men det ska bli kuul :D Sen kommer nog Elin joina oss snare också tror jag :D Men jag måste dock dra så jag är i telefonplan vid halv 6 typ, för jag jobbar ju 18-22 imorn, ska tydligen ha möte imorgon! Fick ett sms om att jag måste ta med mig några grejer imorgon för att jag och Elin ska ha möte! Läskigt värre xP de ska väl kolla vad jag kan eller någon sånt? Vi får se vad som händer helt enkelt ;)

Men nu ska jag värma upp lite majs å mumsa i mig ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

svar: haha ryska ;D han är ju därifrån

2009-09-25 @ 00:00:21
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Stephanie

du är inte förlåten!

2009-09-25 @ 00:19:39
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0