FAIL PÅ MIG!

Hey =)
Vaknade kl halv 1 idag. HALV 1!!! så jävla fail, för då kunde jag ju inte sjukanmäla mig, det ska ju göras innan 12, så då blir det skolk för mig >.< Det som är ännu mer fail är att jag var vaken kl 9, för Lotta kom in och störde mig. Hon sa att Dharma hade spytt, 3 gånger! Och var på väg att göra det igen, så jag sa åt den dumma ungen att släppa ut Dharma på tomten! Det kunde hon väl ha tänkt på tidigare lixom så jag slapp gå upp å ta bort massa äckliga spyor!!

Idag ska jag iaf försöka plugga lite så jag inte hamnar efter så mycket, och sen ska som sagt jag och Emmi göra mat =) Men nu ska jag bädda sängen och sätta igång och plugga!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A2K

Riktigt jobbigt att torka spyor! Blev det skolk då?

2009-09-23 @ 13:54:26
URL: http://www.a2ktheproducer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0