Färgat håret..

Hey,
Idag var det svenska som var första lektionen på schemat, efter den så var det dags för rörlig bild, då åkte jag, Julia, Anton och Fabian till IKEA å snackade med dom där, frågade om vi fick spela in där och det fick vi :) men vi spelade inte in något idag, istället käkade vi lite å flummade ^^ Haha å Fabian tappade in mobil! Men han fick tillbaka den ^^

Efter att de andra åkt hem så kom Alex till kungens kurva, vi drog till city gross där jag köpte hårfärgningsmedel (lila), ett halvt kilo vindruvor och en parfym :) Alex köpte en parfym, 2 paket hårfärgningsmedel och lite mat till råttorna, efter det åkte vi hem :) Först kollade vi på Idol, sen var vi på promenad med Charlie och sen så satte vi igång med att färga varandras hår!! Alexandra blev så jävla fin i sitt :D Det blev brunt, skiiiitfint :D :D :D Äntligen, efter allt tjat så gick hon med på det, å det blev asnice :D Mitt däremot blev helt misslyckat >.< Blev bara mörkt.. inte lila alls :( Men men, jag är hemma nu iaf och är trött, så jag tänkte sova!
Godnatt
Puss å kram <3

Zingo säger hej :D


/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

lägg upp en bild daa

2009-09-12 @ 21:49:17
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0