GAAAH!! Ren jävla damp asså!

Asså jag tror jag blir galen! Har nu, efter ca 1 ½ timme, lyckats rengöra pumpen till stora akvariumet -.-' Det var kul i början, det gick lätt, jag plockade ut allt å rengjorde som man ska, men sen när jag skulle sätta ihop allt igen så kom jag på att jag har inte en aning hur allt ska sitta! Men jag använde lite sunt förnuft och kom fram till hur det borde vara. So far so good. Sen då så sätter jag pumpen på plats och ska sätta på "locket". Men då börjar det komma massa vatten som bara rinner över och ner på golvet! Panik får jag och springer och hämtar största kastrullen vi har och sätter den under, sen försöker jag då få på locket, men det är helt omöjligt när vattnet strömmar så jag tar bort den från vattnet och försöker igen, efter mycket kämpande får jag fast det! Sätter den på plats igen och kopplar i kontakten. Då börjar den surra å ha sig, men inget vatten kommer nu såklart! Men efter att ha stått å sugt ut den där äckliga slangen så kommer vattnet igång och nu äntligen så går den tyst och bra och allt vatten stannar i pumpen och akvariumet! Men nu tänker jag fan inte röra den där på ett halvår igen! Har iaf precis fått upp allt vatten från golvet och fyllt på med vatten i karet, nu har jag ont i ryggen också efter att ha gått med vår stora kastrull, full med vatten ca 3-4 ggr. Känner mig som en gammal tant >.< Nej, jag är verkligen inte på bra humör idag! Jag är irriterad och jag måste göra läxor, sen ska jag heller inte träffa den som jag trott jag skulle få träffa idag. BLÄÄÄÄÄÄ!! Vet att all text blev väldigt ihoptryckt, men jag orkar inte bry mig.
Hejdå!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0