Godnatt!

Hmm, jag vetefan om jag kommer orka att åka till kungsan imorn xP Klockan är halv 5 och jag kom hem för ett tag sen, så jag lär väl somna vid 5 å kl 12 börjar det imorn.. så njae, vi får se :P

Har iaf haft jättekul hos Madde :D Vi sjöng singstar, va ute å gungade, käkade gott å var allmänt jätteflum :D Mimmi och jag hade sällskap hem iaf, så det va nice =) När jag kom hem så var Dharma ganska hyper, min gissning är att grabbarna suttit och nördat datorn hela dagen och inte brytt sig om att vi har djur som behöver tas hand om! så jag var ute med henne så hon fick springa av sig lite och så, när jag kom in så gav jag henne mat, Sigge var så hungrig så han gick på hennes mat! Så jag gav katterna mat också, fyllde på vattenskålen å gav katterna lite skinka också :-) så nu är alla mätta och glada ^^ Jag käkade lite majs och en risi frutti också :D har dock grymt ont i halsen :( har rökt alldeles för mkt igår och idag, men nu är det slut med det!

Nu ska jag iaf borsta tänderna (måste föresten boka tid hos tandläkaren också, har minst 2 hål tror jag..) och sen ska jag byta om och sen ska jag äntligen sova, fan va skönt det ska bli :D
Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0