Handling på G

Hej alla glada! :D
Vaknade klockan 2 idag ^^ Skönt att sova :D Då gick jag iaf upp å kollade upp vad jag ska göra för tårtor idag, för vi ska ju fira Viktor och mamma imorgon! Så jag kom på 2 stycken jag vill göra, så jag skrev ner allt jag behöver för att få dom så nu ska vi alldeles strax iväg och handla allt :) Sen ska vi ju handla mat till oss också eftersom att mamma och Pappa åker ju till Amsterdam på måndag! Så då är det jag som har allt ansvar här hemma.. Men men, 500 kr extra får man ju för det, så det är väl inte så illa ^^
Men nu ska jag klä på mig, sen ska vi iväg och handla, och sen ska jag sätta igång med att göra tårtorna ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0