Hej jag kommer att dö!

Okej.. nu jävlar.. vågar jag? :S Jag funtar på att se "The Haunting In Connecticut" Världens skräckfilm typ, å eg. är det inte en chans att jag ska våga se den ensam! men nu har jag ju ingen att se den med.. å jag måste ju se den någon gång.. så nu jävlar! Vi får se hur länge jag står ut, och OM jag klarar hela får vi se hur många timmars sömn jag får inatt xD
Puss å kram <3


När familjen Campbell flyttar till norra Connecticut märker de snart att deras charmiga sekelskifteshus har en obehaglig historia – inte nog med att det tidigare varit en begravningsbyrå där obegripliga saker inträffat, dessutom var den tidigare ägarens synske son Jonah ett demoniskt sändebud som kunde öppna portarna till den andra sidan för att släppa genom osaliga andeväsen. Nu väntar ofattbar terror när Jonah återvänder för att släppa lös en ny form av ondska på den oskyldiga och ovetande familjen.

The Haunting in Connecticut är baserad på en sann, skakande historia om en familjs skrämmande möte.
(Men va bra, då kommer jag nog inte alls bli rädd!!!)

/C


Kommentarer
Postat av: Minnali

Var den bra? :)

2009-09-02 @ 21:43:19
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: Lovisa winther är mitt namn! :D

sv: åh tack så jätte mycket :) ler*

2009-09-02 @ 22:20:01
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0