HEMMA!

Hallelujah, jag är hemma igen :D Fyfan va skönt :D Var en ganska chill dag idag ändå :) jag fick först stå i kassan i en timme, sen vara i lobbyn i 45 min och sen stå i kassan resten av tiden :) Dock blev jag grymt nervös när jag sa en sak som var fel och kunden ba "Nehe du, fråga Carro (en som jobbar där) jag har jobbat här och vet att det inte är så!" Så jag blev asnervös å gjorde såklart helt fel så jag fick hämta Carro som kom å fixade det xP Men men, that's life! Grymt skönt att vara hemma iaf :) dock har jag lite ont i ryggen :( Men men.. ska se om jag kan se idol på webben nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A2K

Vad var det som blev fel då? Jo, ibland gör man ju sina missar.



Sv: Ah, det blir ju rätt onyttigt i längden...

2009-09-17 @ 00:11:51
URL: http://www.a2ktheproducer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0