Jag är körd!

Hej..
Idag har varit en kuul dag :D Jag träffade Jenny vid hennes skola å vi gick å käkade på subway, grovt gott :D sen drog vi vidare till t-centralen och shoppade! Jag handlade för 600 kr typ, men jag var inne på den nya H&M-butiken, så jag fick 100 kr rabatt för att jag köpte för över 500! Det blev iaf 3 par BHar med tillhörande trosor ;) Blev ett gäng hårnsoddar och hårspännen också!

Efter att vi shoppat klart så lallade vi runt i t-centralen och väntade på Elin, när hon kommit så drog vi till Slussen å träffade på en snubbe som Jenny skulle köpa dricka av;) Så vi hängde efter honom ett tag för han skulle göra lite saker innan. När vi var klara där så åkte vi till Slussen å mötte upp Jennys kompis Tove, vi drog hem till henne (hon har egen lägenhet den jäveln!! :P) å var där ett tag, men sen skulle hon hem till sina föräldrar så vi drog till Slussen igen å då åkte jag till telefonplan å gick till donken där jag kollade på Julia när hon jobbade för första gången ;D handlade av henne också ^^ Men sen var det dags för mig att jobba så jag gick in å bytte om, sen skulle jag ha möte dåra, så först fick jag ett papper där jag skulle betygsätta mig själv! Lagom svårt lixom :P och sen satte hon betyg på mig, sen gick vi igenom massa papper och alla tillhörande frågor, så det tog ca 1½ timme innan vi va klara :P Men det gick bra iaf, jag blev godkänd ;D

Sen fick jag iaf börja jobba, jag fick stå i kassan hela dagen! Helt okej ändå :) Sen vid 10-tiden så kom Jenny (heelt nykter, jag lovar ;)) å vi gick hem till mig :) när jag kom hem så hittade jag ett två sidor långt brev + en utskriven frånvarorapport (!!!) från mamma -.-' Så ja, jag är ganska körd! Ingen mer skolkning för mig nu asså... Men men, mitt fel så jag ska väl inte klaga. Men nu ska jag gå och vara social med Jenny!
Hörs kanske senare :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

huhu what?! två sidor långt brev? var det hon som skrev det eller var det roland/jörgen?! O__o fick panik nu

2009-09-25 @ 23:13:36
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Stephanie

phuu xD haha för jag har ju varit mindre i skolan än vad du har. så jag trodde det var typ roland som hade skrivit nåt mail eller något.. :P

men vad stod det då? att hon var besviken?

2009-09-26 @ 01:41:06
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0