Jag såg Peter Jihde!

Hej alla glada :) På Svenskan idag gjorde vi ingenting! Andra och sista lektionen var rörlig bild, där kom vi fram till att vi trots allt ska hålla oss till IKEA-idén, så vi hämtade kamera och stativ (vilket tog ca 30-40 min!) sen åkte hela gruppen (Julia, Stephie, Anton, Fabian och jag) till IKEA där vi först käkade sen anmälde vi oss där så vi fick besöksbrickor typ, och sen satte vi igång och filma :) Men innan vi började filma så såg vi Peter Jihde! Nice nice :D Självklart så smygfotade jag honom ;)



Men iaf, filmningen gick bra, mycket bättre än förra gången, så jag hoppas allt ser bra ut sen på datorn också när vi klippt ihop det, för annars måste vi ju tillbaka till IKEA ännu en gång, och det kan bli lite segt =P

Jag kom hem för ca en timme sen iaf. Funderar på att gå upp och ta ett bad, det verkar jätteskönt :D Men först ska jag käka, mamma ha ju gjort rattatouille ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A2K

Hehe, jag har både sett och träffat kändisar ofta, haha.



Sv: Mediekommunikation och prov? Inte värt att missa, det är kul också.

2009-09-18 @ 19:13:26
URL: http://www.a2ktheproducer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0