Lista!

Hey =)
Kom på att det var länge sedan jag hade en lista! så nu är det dags igen ^^ Den här har jag snott från Sagas blogg =)

1. Ditt namn? Caroline Wennström

2. Ålder? Blir 17 snart :D

3. Vart bor du? Hemma ;)

4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa, 2 storebröder (Erik och Viktor) och 1 lillesyster (Charlotte).

5. Husdjur? Hehe ;) 1 hund, 3 katter, varav en är min egna, vandrande pinnar som är syrrans och så sniglar och fiskar som är mina :)

6. Färg på ditt hus? Vitt

7. När är du född? 21 Oktober 1992

8. Klass? MP2

9. Vilket år tar/tog du studenten? 2011

10. Något jobb? Donken ;)

 

DAGENS

11. När gick du upp i morse? 06:30

12. När ska du sova? Eehm.. inte bestämt än ;)

13. Duschat idag? Nope.

14. Kramat någon idag? Ja

15. Pussat någon idag? Nej

16. Vad har du ätit idag? en toastmacka, en baguett, en yoggiyoghurt och en pannkaka.

17. Dagens klädsel? Jeans och linne.

18. Dagens smink? Inget ^^

19. Dagens sötnos? Zingo :D

20. Dagens roligaste? Vet ej.

 

VEM

21. Har du många vänner? Många vet jag inte, men tillräckligt :)

22. Hur många har du kysst? Ehm.. 8-9 kanske?
23. Vem kramade du senast?
Farfar ^^

24. Hur många har du haft sex med? Haha den tänker jag inte svara på ;)

25. Hur många har varit otrogen mot dig? 1 :P

27. Har du pojk-/flickvän? Nej :(

28. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma ^^

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Jens: Är hon snygg? xP 


BÄSTA

31. Film? Raise your voice :D
32. Låt?
Ändras hela tiden, men har ingen speciell just nu faktiskt

33. Mat? KYCKLING!!! <3 <3 <3

34. Dryck? Fanta :D

35. Färg? Grön

37. Stad? Vet ej.

38. Land? Vet ej.

39. Ämne i skolan? Kör :D

40. Människa? Alexandra :D <3

 

SENASTE

41. Personen du tänkte på? Alexandra, daah :P

42. Personen du kysste? Ehm.. ingen kommentar ;)

43. Gången du spydde? HAHA, på bussen på väg till Jenny xD xD

44. Gången du grät? förra veckan när jag vad sjuk å kollade på filmer hela tiden :P

45. Pizzan du åt? Calzone!

46. Gången du var i Göteborg? Aldrig varit där!

47. Gången du var i Stockholm? Jag bor i sthlm ^^

48. Gången du var full? Ehm.. det var länge sen :P

49. Gången du var hög? Aldrig varit!

 

ANTAL

70. Personer du älskar? Det är en del :)

71. Personer du hatar? 2. Hanna och Jenny.
72. Pojk-/flickvänner du haft?
4

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 1..

74. Glassar du ätit på en dag? Oj! Det kan nog vara ganska många :D
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?
Ingen.

76. Gånger du haft minnesluckor? Händer ibland :P

77. Gånger du varit hög? Aldrig varit!

78. Personer du saknar just nu? Jadu...

79. Gånger ditt hjärta brustit? Aldrig.

 

VEM:

80. Vill du kyssa nu? Ingen kommentar (A)

81. Ska du träffa imorgon? Ingen speciell tror jag :P

82. Sjöng du senast för? Farfar ^^ vi sjöng för honom för han fyllde år igår ^^

83. Hade du senast en msn-konversation med? Kent/GreyFox

84. Spelade du tvspel med senast? ehm.. vet inte, va länge sen jag gjorde det :P

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? vet inte :P

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha :P

87. Förtjänar att dö? Ingen vad jag vet.

88. Är söt? Många :D <3

89. Vill du sova jämte inatt? Ingen kommentar på den heller ;)

 

VAD:

90. Gör dig glad? Mina djur och musik :D

91. Gör dig ledsen? Olika saker.

92. Vill du helst göra nu? Sjunga ^^

93. Önskar du att du slapp göra? Jobba, men ändå tjäna pengar lixom ;)

94. Vill du ha nu? Lön, månadspeng och mina extra 500 kr jag ska få! Pengar kort sagt alltså :D

95: Fick du i födelsedagspresent? Det kommer jag inte ihåg :P

96. Längtar du till? Lov :P

97. Tycker du om dina betyg? Dom kan väl bli bättre!

98. Ångrar du i ditt liv? Lite saker här och där..

99. Är det bästa som hänt dig? Inget jag kommer på såhär
100. Hur mycket är klockan?
18:48


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0