MUM

Hallo :)
Haha idag kom Lotta in till mig 30 min efter att klockan ringt. Jag låg och kramade om min stora väckarklocka och sov djupt xD Men jag skyndade mig så jag hann :) Multimedian idag var kuuul :D Seriöst, jag måste ta å skaffa hem flash, fett kul jue ^^ Men det är typ bara jag som tycker det xD Sen hade vi iaf onödig svenska och onödig mediekommunikation. På vägen hem köpte jag två st sepiaskal till sniglarna :) Jag kom nyss hem iaf, så jag ska göra lite läxor som jag ligger efter med nu :(
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: A2K

Sv: Sa du inte innan att de också skulle dit även då? Förresten, vad gör de i Amsterdam? Har hört att det är en rätt fin stad...

2009-09-21 @ 13:47:21
URL: http://www.a2ktheproducer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0