Nu jävlar!

Halloj :)
Jobbet idag va helt ok, va nice personer jag jobbade med så ^^ Haha kom en gammal lärare och handlade också! Men jag kommer inte ihåg vad hon heter! :O men hon var vår livskunskapslärare iaf xD Å hon hade typ sina älsklingkläder på sig, brun/rosa jogging/mjukisdress typ :P

Kom hem vid halv 11 iaf å då väntade mamma å pappa på att få skälla ut mig lite för att jag skolkade idag för att jobba typ :P men sen överraskade mamma mig med en väckarklocka! Å jävlar va den låter :P Det är en sån här typ, samma modell fast ser annorlunda ut, köpt på teknikmagasinet, de stog tydligen ett bra tag å prövade alla möjliga xP

Så då hoppas jag väl på att den verkligen väcker mig imorgon då ;) Men nu ska jag käka lite å sen gå och lägga mig :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0