seg dag

Hellu =)
Imorse råkade jag visst somna om xP Så jag vaknade 10 över, å bussen gick 27, men jag hann precis :) Hann dock inte äta någon frukost eller nåt :P Dagen idag började ju med läxförhör/prov, och det gick väl ok, blir ett G iaf :) Sen hade vi ingen engelska, den var inställd, det gillades :D Klassen applåderade ;D Så istället hade vi en extremt lång lunch :P Sista riktiga lektionen var matte, men typ ingen jobbade :P å sist var det mentorstid, men den var över på typ 3 min :P

Nu har jag nyss kommit hem :) Har fått hem en bok idag "FRED! 100 röster mot våld och krig". Den skickas tydligen hem till alla som den 17 september har fyllt 16, så den måste jag kolla igenom sen! Frågan är vad man ska göra nu då.. mamma och jag ska ju göra mat ikväll, men det dröjer ju ett tag, sen ska jag kanske träffa Johan också.. så frågan är vad jag ska göra fram tills dess.. förslag någon? :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0