Uuuusch

Usch å blä, vill inte vara sjuk! Har så grovit ont i halsen så jag kan knapt hosta heller. Har iaf precis fått i mig lite mat. Har inte orkar städa rummet, fotoboken har jag dock fått färdigt :) Blev rätt nöjd med den, e bara bilder på Dharma och Zingo i den =) Jag är med på ett foto också iofs xP Men mamma ska komma hem först och kolla innan jag klickar hem den ^^

Får se om jag städar rummet sen, nu ska jag iaf lägga mig och läsa, lånade ju hem "New Moon" fast på svenska, och "The Host" som också är skriven at Stephanie Meyer, författaren av twilight serien för er som inte visst det ;P Så jag ska lägga mig i sängen och läsa någon av dem :)
Puss å kram <3



/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0