CHOKLAD! O.O

Hej hej =)
Va ganska kul psykologi idag, gjorde ett experiment. Blindtest på Ahlgrens bilar, om det var olika smak på dem. Vi kom fram till att det inte var det ;) Men jag gick ju huvudsakligen till skolan idag för att få cd:n med våra dokumentärar på. Men så klart var Roland bara klar med 1-minutsfilmerna, trots att han haft 2 veckor på sig! Dåligt :(

Efter skolan så åkte jag till T-centralen och bytte en blus jag köpte förut som gick sönder. Så jag fick 200 kr för det då. Köpte en tröja för 99 och pengar till mobilen för 75 och sen åkte jag hem :) Eftersom att det är fredag idag så får vi vara onyttiga, så jag vill ha choklad, men för att få det så måste jag cykla dit -.-' Har ingen lust, men ska tydligen bara ta 10 min säger Rickard.. men han har ju cyklat hela livet så för honom kanske det tar det.. Lär inte ta det för mig, 0 kondition lixom :P Men men, min choklad ska jag ha så jag får väl stå ut!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0