Dharma <3

Kom precis på vad jag drömde inatt! Ok, inte allt, men lite! Vet att jag satt på tunnelbanan och så såg jag Kissie! Då började jag fota henne men kom sen på mig själv att hon vill ju att man frågar först innan man fotar, men då hade hon redan sett att jag smygfotat henne och var skitsur på mig, så när jag gick för att be om ursäkt så vad hon assur och hade värsta bodyguarden så puttade undan mig. Stört :P

Har iaf precis tittat på veckans Vampire Diaries-avsnitt. De var bra. Är dock fortfarande sur på Rickard. Hatar att vara sur. Han är iaf ute med Dharma för tillfället. Får se hur det här löser sig. Men han får nog sluta ta med Dharma till jobbet. Han blir så jävla sträng mot henne då för hon måste uppföra sig, och jag klarar inte av att han är så sträng mot henne, kan inte höra henne gnälla, gör så.. ont i mig då. Min lilla älskling. Helt seriöst så går hon före allt annat <3



Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0