Fan va text det blev! Varning för mkt läsning ;)

Heeej :D
Vet ni vad jag glömde att göra idag?? Jo, jag glömde ju att skriva om igår som jag lovade att jag skulle göra :O Fy skäms på mig ;P Såå, vi börjar med det ^^

När jag kom dit så möttes jag av Fredrik som sa "Åh, du har den där tröjan!" jag typ "ööh, aa, men du har inte sett den förut, jag köpte den idag" då svarar Fredrik "men jag såg den på din blogg!" haha, jaa, så hela min familj läser min blogg, det är ju nästan trevligt :) *host* fast om Erik gör det vet jag inte.. gör du det bror? Iallafall! Maten var god, trerätters blev det ;) Jag satt bredvid Emmi och pappa, var väldigt mycket tjo och tjim så det alltid är när familjen Wennström är närvarande ;) Mina småkusiner var ju där, men de är ju inte så jättesmå längre :O Den minsta är ju lixom 6 år! Men lika söta för det är de iaf :D Sagas första fråga till mig var "Caarroooo.. ska du ha barn?" "Ööhm, ja, men inte nu, men sen, ska inte du ha det?" "Njaaae, jag vet inte..." Sen frågade jag Theo om han fortfarande ska gifta sig med mig när han blir stor, på det svarade han "Jag är inte säker.. jag kommer ju kanske lixom träffa någon annan som jag gifter mig med.." Aaaaw, så söt han är lilla Theo :') Sen var han inne i sitt DS-spel hela tiden, han kom till mig då och då, drog i min arm och sa "Carro, carro, kolla här, var ska jag skjuta, där eller där?" "Titta på det här Carro! Det är den onda Bowser, jag ska göra så på honom, men kolla då Carro!" Sa jag att maten var god? Aa det gjorde jag.. sen efter maten så blev det kaffe för de som ville ha och påskmust för oss andra ^^ Lite godis blev det förstås också, och massa galen skratt och skämt :P Hahaha juuste, sen när jag skulle säga hejdå till barnen så kom Saga fram till mig och sa "Carro.. när du byter om, brukar din pojkvän se dina "gör rörelser med händerna över brösten" då?" Hahaha, vad svarar man på det lixom? :O "Öhm.. mm, njae, lite kanske.. ibland.. *host*" Haha men iaf xD sen så fick jag skjuts hem, det var snällt :) Gick och la mig nästan på en gång för jag var väldigt trött kan jag lova :)

Idag då så har jag ju varit hos Jenny :D Det var massa skoj ^^ först så fixade vi hästarna som var väldigt leriga och skitiga ;) sen när vi fixat de så red vi :D Jag fick beröm av Jennys mamma, det var trevligt ^^ Dharma satt fast i ett träd och satt och skällde som en galning, så jag fick skrika lite åt henne med jämna mellanrum ;P När vi ridit klart så mockade Jenny medan jag fixade hästarna. Jag tog av dem sadel och träns, borstade dem, kammade deras manar samt ryktade dem :) De blev så fina så :D Sen sopade vi och när vi äntligen var klara så gick vi in och gjorde kyckling och potatiskroketer, gottgottigottgott ^^ Sen drog vi upp på Jennys rum och tittade på vänner, efter ett tag övergav Jenny mig för att gå och duscha och göra sig iordning, för hon skulle på fest i Rimbo. Jag fick följa med om jag ville, men jag kände att jag har bara 300 spänn den här månaden och pallar inte slösa de på alkohol ;) (fick såklart bara för det ett sms precis där det stog "P-p-partyyy! Du borde vara här! :D" Hmpf >.< Så Jennys mamma lämnade av Jenny vid bussen och sen körde hon mig till Märsta station där jag och Dharma hoppade på pendeln och åkte hem =)

Så nu är jag alltså hemma :) Har precis tagit en dusch och borstat tänderna så Rickard ska slippa klaga på att jag luktar och smakar rök :) Men jag rökte faktist bara en cigg idag! För Jenny hade bara 4, höhö :P Men Jennys morsa e så skön, hon kom ut när vi stog å rökte och typ skällde lite på Jenny för att hon fimpar på ett dåligt ställe, men annars är hon typ lugn med att Jenny röker :P Samma sak när vi skulle åka, hon frågade Jenny om hon hade med sig allt "busskort? Nyladdad musik? Dricka?" haha, vem frågar sin 17-åriga dotter om hon har dricka med sig? xD Haha ne men hon är skön :D Men nu ska jag gå och dricka lite vatten sen ska jag krypa ner bredvid Rickard och sova :) Någon som har koll på vad som händer imorgon?? Det borde ni ha, annars blir jag besviken :O
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0