Fett pepp inför ikväll :D

Hej hej =)
Blev inge mer skrivande på mitt tal, kom inte på vad mer jag ska skriva.. tur att jag har två veckor på mig! Tog Dharma på en promenad istället och käkade sen. Laddade även ner det senaste The Mentalist-avsnittet som jag precis tittat på :) Snackade med Älsklingen nyss å han är på väg hem så jag har satt på kaffe åt honom och sitter nu och väntar :)

Ikväll ska jag ju iväg på laserdome med massa kul människor, ska träffa Jennys nya pojkvän då också, det ser jag fram emot :D Har aldrig spelat laserdome, men det verkar fett kul :D Vi ska mötas kl 6 så ska vi käka innan =) Det är fan lite blä att det är fredag, för det betyder att lovet snart är slut :( Men jag var iaf duktig och skickade iväg ett mail idag om prao! Fick tips av Diana, Eriks tjej, om en snubbe som brukar ta emot praoelever, så jag hoppas på det!



Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0