FREDAG!

Hejsan =)
Känns som om jag har sovit huuur länge som helst, men det har jag ju inte :P Har tydligen legat och pratat med Rickard massa inatt också som jag inte riktigt kommer ihåg.. har kanske ett väääldigt svagt minne av det. Han har ju ställt om dygnet när han jobbade dag och natt i två dagar så han kunde inte somna igår. Han gick och satte sig vid datorn istället och sen när han gick och la sig igen så låg vi tydligen och pratade :P

Idag är jag jättebusig och skippar skolan. Men nästa vecka ska det vara full närvaro varje dag! Förrutom på måndan då jag kommer senare, ska ju till ungdomsmottagningen då. Så idag vet jag inte rikigt vad vi hittar på! Fint väder är det iaf =) Handla måste vi göra, men förrutom det så vet jag inte riktigt, kanske skejta eller gå på promenad?
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0