Fullt upp!

Hellu =)
Har haft fullt upp idag och inte tillgång till någon datorn, därför dålig uppdatering. Vi åkte iaf först till något byggvaruhus och köpte med oss en jävla massa plankor :P Sen åkte vi hem till Rickards föräldrar och fikade och sen bar vi upp alla plankor, när vi var klara med det så kikade jag på alla deras 13-14 (!?) motorcyklar. När vi var klara där, runt halv 5, så åkte vi till Adde. Väl där så var jag skittrött så jag somnade :) Vaknade någon timme senare, då åkte vi till Willys å handlade Billys och åkte sen hem till Adde igen och käkade, gott gott :) Adde bor ju i ett hus på sin kusins tomt, så kusinen kom förbi och snackade lite, sa att det finns lite hus runt om som man kanske kan få hyra eller så, så när vi käkat så gick Rickard och Adde och kollade på lite hus, se hur de såg ut och så, medan jag satt kvar och spelade bilspel på xbox ;P Kände inte att jag hade någon lust att gå i massa lera nämligen :P Senare så skulle det komma förbi några snubbar som Rickard inte gillar, så vi drog därifrån då. Åkte till Rickards garage där vi fixade lite, fixade ett hjul, punkblästrade lite saker (Troor att det hette så ;P) och sen åkte vi hem och här är vi nu =) Kl är 12 så vi båda är ganska trötta så jag ska mata mina djur på Happy Pets och sen sova ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0