Hemma igen :)

Hej hej =)
Har som sagt varit iväg och målat fälgar idag, det var skoj ^^ Sen tog vi ju en bastu också, fett skönt :D Gick förbi en arbetskamrat utanför bastun också, haha, Rickard typ "nu kommer det någon" jag ba "Nee, det e bara Dharma" sen såg jag ett huvud utanför dörren, haha xD Sen fick Dharma sig en dusch också när hon var dum nog att promenera rakt in när man stog och duschade :P Fälgarna blev snygga iaf, vita ^^

Nu är vi hemma. Väldigt trötta båda två. Man blir ju lite halv slut av att bada bastu, och lite snurrig av färgen vi har hållit på med :P Sen är ju kl 9 också så inte konstigt att man är trött då ;)

Imorgon är det filminspelning som gäller! Kanske inte så extremt pepp på att göra det under lovet, men men, har inte så mkt val! Får se hur länge vi håller på, ska börja kl 12 iaf.

Haha, sen måste jag bara få klaga lite på hur extremt barnslig Fabian i min klass är :D Vi kommer inte överrens alls med varandra, men han går ju lite till överdrift :P Han hade tydligen ordnat någon grillkväll eller liknande idag som jag inte var bjuden till :P Inte för att jag skulle vilja ha honom där om jag hade anordnat den, men jag hade ju iaf bjudit honom om jag visste att de andra ville att han skulle komma :P Men aa.. han är lite barnslig av sig, vad ska man göra?

Förresten, fick en fråga av Vera om Zingo kommit tillbaka, och aa, det har han gjort :) Jag lockade med lite mat och då kom han ^^ Hade lite problem med att få upp honom bara, men det funkade ^^ Men nu ska vi nog ta och sova här borta, vi hörs imorgon :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0