Hög som fan!

Uuusch, dubbelfail asså. Min sladd till pumpen gick av inatt, vetifan hur, för det var på ett konstigt sätt också.. finns ju lixom en innerslang och en ytterslang. Så om det sticker ut 5 cm av innerslangen så borde det vara 5 cm ytterslang på andra änder som gått av, eller hur? Men ne, för det stack ut 5 cm innerslang från båda sidorna, skumt :S men sen tog insulinet slut inatt också, så pumpen började pipa och hålla på, men man pallar verkligen inte gå upp och fixa sånt mitt i natten så jag stängde av den och somnade om. Så när jag vaknade så mådde jag skit! Men nya grejer är i nu, så snart blir väl mina värden OK igen :)

Rickard är ute och inviger sin cyklel som han köpte förut ;) Han har ju inte använt den förrut för han ville vänta tills det var vår, varmt och inge salt på vägarna ;P Men vid 11 ska vi väl börja röra på oss, åker till donken först så vi har det avklarat, och sen hem till päronen =) Dharma ska ju med också, då blir Lotta glad ^^ Göm förresten inte att ställa frågor till min frågestund! Jag svarar inte på frågorna förän jag fått in 15 st ;) Borde ju inte vara så svårt med tanke på att jag har ca 40 läsare om dagen, så inte ens hälften av er måste ställa en fråga var.. så kom igen! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0