Jag har ont i rumpan!

Hej hej =)
Vi var ute i ca 2 timmar. Erkänner att jag klagade jävligt mkt asså.. inte den mest bekväma cykeln! Var ju såna där specialpedaler, som man ska ha speciella skor till, men det hade ju inte jag så det var bara jätteobekvämt. Men sadeln fyyyfan, värsta ever! Har så sjukt ont i baken nu asså! Men det var trevligt ändå, vi cyklade till något naturreservat där det var hästar och håriga kossor, eller Highland Cattle kom de heter :D Jättesöta ^^



Så sen åkte vi hem igen. När vi väl kom hem vid 1-tiden så la vi oss och vila ett tag, jag somnade ;P Sov i några timmar, så när jag vaknade vid halv 4 så började jag göra mat, lunch för att vara exakt ;P Så vi har käkat de för typ en halvtimme sen, gott gott ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0