Kul rubrik?

Hej hej =)
Hade massa med huvudvärk, mensvärk och illamående förrut, så jag gick och la mig och sov ett tag, Rickard tog hand om tvätten :) När jag vaknade så kändes det bättre så jag gick och lagade lite mat, skar mig på champinjonsburken, aj aj, men sen så började jag må dåligt igen så jag gick och la mig så fixade Rickard klar maten :) Visade sig sen att jag var ganska låg, 2,9 så det kändes mycket bättre när jag ätit :)

Nu sitter jag här och nördar igen, mitt sår på tummen går upp typ hela tiden, men det är skönt! Eller något :P Kl är redan 8.. vart tog tiden vägen? :P Imorgon är det "Storytelling" som gäller, på medborgarplatsen. Inte pepp någonstans.. men det blir väl kul. Eller nåt... Nu ska Rickard ta Dharma på en cykeltur :) Fan va jag är glad att jag har honom <3 <3 <3 Allt annat jobbigt spelar mindre roll då. Kan deppa ibland när jag är själv, men så fort Rickard kommer hem så blir jag glad igen :) Bara så ni vet! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0