MVG!

Woho, jag klarade det, MVG för fan! :D Grattis till mig ^^ fick 9/10 poäng :D Sen iaf hade vi lunch och sen mediakom. och sen slutade vi ^^ Så när jag kom hem så diskade jag, sjuuuukt mkt disk kan jag lova :P Ätit har jag gjort också, men nu gör jag ingenting :) men ska träffa Jenny idag :D Hon har ju färgat håret, så det ska bli spännande att se hur det ser ut :D Har ingen aning vilken färg det är ens :P

Glömde ju förresten helt att berätta hur det gick för Dharma! Det visade sig att hon hade massa bakterier i urinet, så det är antagligen urinvägsinfektion hon har! Så medicin har hon fått, så hon får bo hemma i Älvsjö så länge (i en vecka) så får mamma å pappa fixa det ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0