My vampire ;)

Haha, kom ju precis på vad jag drömde inatt igen :D

Jag och Rickard och några till var ute på värsta hemliga uppdraget som dessutom var sjukt farligt. Vi hade typ dödat en massa personer och hade ännu fler personer efter oss. Så skulle vi ner för någon farlig backe, så frågade jag Rickard "om du tror att jag inte kommer klara det här.. då gör du mig till en vampyr innan jag dör va?" och så kommer jag ihåg att jag samtidigt tänkte att.. "vafan, Rickard har väl inte alltid varit vampyr? När jag träffade honom var han ju vanlig... när hände det här?" Typ :P Men han lovade iaf att han skulle göra mig till vampyr ^^

Dock vet jag inte hur det slutade, för jag vaknade av att Zingo välte glaset som gick i bitar :P
Har iaf precis sovit lite, skönt :) Dock dampar jag snart sönder på mitt huvud! Febern är iaf borta, skönt det! vet inte riktigt vad jag ska göra nu.. vi får la se :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0