Najs kväll som fan :)

Hellu =)
Igår hade jag fullt upp heela dagen och halva natten me :D Vi var ju som sagt och kollade när Adde skulle tatuera sig. Det var Rickards kompis (Globens) flickväns morsas kille som tatuerade ;) Han gjorde en viking på ena armen, blev skitsnygg! Ska ta kort sen så ni får se ^^ Men vi var där från kl 12 till 6 typ :P Tog ju först ett tag att skissa ihop den, var typ 4 olika som han satte ihop till en, så den är ju helt unik ^^ Sen tog ju själva tatuerandet en bra stund, sen när det var typ bara 15 min kvar att tatuera så la sakerna av :P Va typ pedalen som muppade sig så det tog typ en timme extra där :P Men vi var ju hemma hos dem då, och dom bodde jättefint på landet, 2 hästar hade de också, och 3 katter varav två är gravida och två hundar :) en var en blandning av Irländsk varghund, golden retriver och varg. Hela 25% varg! Men den var huur snäll och gullig som heslt :) Och Rickards kompis flickvän, Mimmi, var asschysst :D Alltid najs och göra nya vänner ^^ Rickard bestämde tid för sin tatuering också!! :D Så nästa vecka på lördag samma tid så är det hans tur :D :D Fett najs ^^ Då är antagligen kattungarna födda också :D

Den ska han göra på vänstra armen =)


Sen ska jag och Mimmi ut och rida också :D Fett me najs ^^ Men iaf, när vi var klara där så drog Adde, Rickard, Mimmi och jag till donken och käkade :D Vi hade ju inte käkat på hela dagen, så vår första måltid var alltså kl 7 på kvällen :P Men det var gott som fan :D Sen drog vi iaf till ett hus som vi är lite sugna på, men vi får inte tag på tantjäveln som äger det :P Det är ingen som har varit där på länge och enligt grannarna är hon bara där någon vecka under sommarn typ. Rickard har tagit reda på att hon är en 64-årig ensamstående tant. Men vi får verkligen inte tag på henne! Rickard har ring och t.o.m. var hemma hos henne och plingat på, men ingen hemma. Grannarna där vid huset kom inte med mycket info heller, men vi fortsätter att försöka ;) Sen iaf så åkte vi hem till Adde där vi lyssnade på musik och drack öl ;) Börjar faktiskt vänja mig vid smaken, smakar inte så hemskt längre ^^ klarade fan av att dricka tre st ;) Sen iaf när det blivit lite mörkt så drog vi iväg till något spökhus typ ;P Det såg fett läskigt ut, men Mimmi var typ kär i det, hon vill lätt flytta dit ;P Sen drog vi till ännu ett spökhus där alla fönster var igenspikade förutom ett där man såg in på ett bord där det låg misshandlade dockor typ :S Fett obehagligt! Sen iaf så drog vi till donken igen för att pissa och köpa glass och muffins och sen drog vi hem till Adde igen efter att ha stannat ett antal gånger för att kissa och röka :P Sen iaf när vi kom fram så lämnade vi dem och så brummade vi hemåt :)

Så! Nu vet ni vad jag gjorde igår iaf :D Jag hade sjukt trevligt, det är fan så livet är när det är bra :) Alkohol i kroppen, cigg, lite skön musik från en dålig mobilhögtalare, och så ett jävligt skönt gäng med människor :D Men nu är det 20 min kvar tills vi ska vara på gården så jag måste klä på mig, sitter ju i handduk! ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0