Nationella i Svenska b - avklarat!

Så, nu är alla svenska nationella avklarade, skönt! :) Gick bra tycker jag! Valde att skriva om nätdejting. Skulle skrivas som en krönika, och jag gillar att skriva krönikor, så det var ju najs :D Blev exakt 2 A4 sidor =) Var bara där i 1 ½ timme, 8:00-9:30, sen åkte jag hem och nu är jag  hemma :) Haha, hade Ulf som "vakt" och han hade ju verkligen ingen koll :P "Får ni ha texthäftena när ni skriver?" "Vet ni om ni får någon mat under skrivningen" Det är ju bra att läraren har koll på vilka saker man får ha under provet, verkligen :P Jaja, gick bra för mig iaf så jag är nöjd ^^ Nu är jag hemma, har precis käkat nudlar, fredag idag :D Den här veckan har fan gått snabbt :D Bara 7 veckor kvar till sommarlovet nu!!!! :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0