Onsdag

Halloj,
Igår somnade vi sent, typ halv 1 eller nåt :P Låg och pratade hur länge sen helst, men det var mysigt :) Imorse var jag då hos optikern. Hon var hur trevlig som helst, så nu har jag -7,5 på ena ögat och -8,75 på andra, härligt! Inte är det billigt heller, eftesom att jag har så cp syn så finns ju inte mina glas på lager så de måste specialbeställas, så ca 4000 gick hela kalaset på!

Nu är jag i skolan iaf, rörlig bild har vi. Vi har insett att vi inte kommer att hinna klart med vår film så vi måste filma helger under praoveckorna. Apropå prao så har jag fortfarande inte fixat någon. Så jag måste gå och snacka med Göran idag! 
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0