Seriöst värre..

Woho, nu är babi hemma igen :D <3 Annars har jag ägnat dagen åt mitt tal, kollat ikapp Andra Avenyn, och börjat kolla på Vampire Diaries :D men nu är jag trött, kl är 11! Imorgon kl 12 ska vi vara hemme i Älvsjö, ska på påskmiddag, trevligt trevligt :) Sen ska jag till donken och skriva på papper igen, inte lika kul, men det måste ju göras för att någon slarver tappat bort mina papper! Eller för att någon helt enkelt bara vill "hämnas" på mig, hmmm, undrar vem *ironisk* Aja, thats life! Ska även förbi Alexandra, hon har tydligen ändrat massa i sitt rum, så det måste jag ju spana in :D

Svaren på frågestunden får ni imorgon tror jag. Ser helst att jag får in några seriösa frågor också! har fått in tre st än så länge.. och alla de är oseriösa, jippi! :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0