Tony Irving och jag ;)

Hejsan hoppsan :)
Idag efter rörliga bilden där jag satt och jobbade hårt hela lektionen medan de andra satt och lyssnade på hög musik, så hade vi svenska, då var jag väldigt trött och somnade nästan :P Men vi fick sluta tidigare för att det var varmt :D Då tog jag bussen hem till Älvsjö och tog kort på mamma och pappa (Inger var med också ;P) sen skulle pappa jobba och Lotta på dans, så vi fick skjuts till Liljeholmen där Lotta går på Tony Irvings dance academy (tror jag de heter :P) och gissa vem vi möter där? :D Jo, självaste Tony Irving såklart ;) Jag frågade om jag fick ta kort på honom och det fick jag göra, han var hur trevlig som helst :D

Ignorera att jag ser lite ful ut ;)


Sen iaf så åkte jag hem och här är jag nu :)
Ikväll har Rickard sin gitarrelev som vanligt, men jag ska stanna hemma och jobba på mitt tal som jag måste bli klar med och öva in! Men nu ska vi diska ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Charlotte

äääh? Det heter Tony IRVING!

2010-04-15 @ 17:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0